Ένα επώνυμο blog που γράφει και αναδημοσιεύει θέματα που αφορούν τον Καποδιστριακό Δήμο Πάργας. Oι αναρτήσεις του δεν αποτελούν υποχρεωτικά και άποψη του διαχειριστή
Για αναρτήσεις και διαφωνίες επώνυμα στη διεύθυνση tessas@freemail.gr

Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2009

Οι κάδοι μας! έκαναν κάτι…

Από τη σελίδα www.spathovouni.blogspot.com

<<Μπορούν οι Κάδοι Σκουπιδιών να είναι ζωγραφιές???
Ναι, ναι μπορούν! Αρκεί να υπάρχει φαντασία! Εξηγώ για να καταλαβαινόμαστε.

Πριν από ένα- ενάμισι χρόνο περίπου σε μια από τις περιηγήσεις μου στο διαδίκτυο έπεσα πάνω σε ένα ρεπορτάζ για τους κάδους σκουπιδιών που "στόλιζαν" έναν από τους Δήμους του Νότιου Λονδίνου. Οι προύχοντες του συγκεκριμένου Δήμου μάλλον αγανάκτησαν σαν και εμένα να βλέπουν την ίδια εικόνα των απαίσιων κάδων σκουπιδιών καθημερινά και αποφάσισαν να δώσουν λίγο χρώμα στα σκουπίδια τους. Το αποτέλεσμα της προσπάθειάς τους ήταν ζηλευτό και εντυπωσιακό.

Φυσικά, φυσικά, μόλις τους είδα έτρεξα να ρίξω την ιδέα μου στον Πρόεδρο και να ζητήσω τέτοιους κάδους και για το χωριό μας αλλά "πάγωσα" στο αυθόρμητο γέλιο του!

"Μάλλον είναι τρελή" πρέπει να σκέφτηκε -και ίσως να μην έχει άδικο- και μου εξήγησε ότι δεν είναι δυνατόν κάτι τέτοιο γιατί δεν υπάρχουν άλλοι κάδοι στην Ελληνική αγορά πέρα από πράσινους, μαύρους και μπλε.

Στη συνέχεια το ξανασκέφτηκα και κατάλαβα ότι δεν είναι δυνατόν σε μια κοινωνία που μόλις τα τελευταία χρόνια τοποθέτησε κάδους σκουπιδιών για να κάνει μαζική συγκομιδή απορριμάτων να ζητάω και Κάδους- Ζωγραφιές.

Μάλιστα, όταν επισκέφτηκα και τα Χανιά και είδα το χάλι των μαζικών κάδων σκουπιδιών που σαν αξιοθέατο έχουν τοποθετηθεί στρατηγικά δίπλα στο Τζαμί στο ιστορικό λιμάνι των Χανίων θεώρησα τους εαυτούς μας πολύ τυχερούς που τουλάχιστον δεν ξεχειλίζουν τα σκουπίδια από τους κάδους. Τι κι αν μου χαλούσαν την εικόνα τα πρωϊνά που τους έβλεπα μαζεμένους στην πλατεία; Μικρό το κακό αφού τουλάχιστον δεν φαινόταν η βρωμιά!

Για κανά μήνα, λοιπόν, τους ξέχασα τους κάδους μέχρι που ταξίδεψα στην Πάργα. Και να οι Κάδοι- Ζωγραφιές μπροστά στα μάτια μου! Δεν το πίστευα! Κάποιος είχε ακούσει τις σκέψεις μου, κάποιος είχε διαβάσει το ίδιο ρεπορτάζ, κάποιος είχε την ίδια αισθητική αντίληψη μ' εμένα. Περιττό να πω ότι ενθουσιάστηκα τόσο πολύ που φωτογράφισα όλους τους κάδους του λιμανιού της Πάργας.

Σας τους παρουσιάζω, κάνοντας την ευχή ότι κάποτε παρόμοιοι Κάδοι- Ζωγραφιές θα στολίζουν και το δικό μας χωριό, και το δικό μας Δήμο, και το δικό μας Νομό, και τη δική μας χώρα!

Καλή μέρα να έχετε... >>

Δεν υπάρχουν σχόλια: