Ένα επώνυμο blog που γράφει και αναδημοσιεύει θέματα που αφορούν τον Καποδιστριακό Δήμο Πάργας. Oι αναρτήσεις του δεν αποτελούν υποχρεωτικά και άποψη του διαχειριστή
Για αναρτήσεις και διαφωνίες επώνυμα στη διεύθυνση tessas@freemail.gr

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Πεζοπορεία Πάργα -Ανθούσα.

Ορειβατικός Πρέβεζας: Πεζοπορεία Πάργα-Ανθούσα.

Την Κυριακή 11/12/2011 έγινε εξόρμηση λίγων μελών του Ορειβατικού Συλλόγου στην περιοχή της Πάργας.
Η προγραμματισμένη πορεία από Αγία Κυριακή δεν έγινε γιατί η διαδρομή περνούσε από υψηλά λοφώδη μέρη και επειδή επικρατούσε χαμηλή νέφωση καθιστούσε δύσκολη αν όχι αδύνατη την εν λόγω πορεία. Αντ'αυτής έγινε μία εναλλακτική πορεία μικρότερης διάρκειας και σε χαμηλά υψόμετρα με αφετηρία το λιμάνι της Πάργας και προορισμό πιθανό τον Αγιο Σώστη και εν συνεχεία την Ανθούσα και τέλος επιστροφή στην Πάργα. Από τα ανηφορικά στενά της Πάργας κατευθυνθήκαμε προς το Κάστρο και εν συνεχεία κατεβήκαμε και διασχίσαμε την παραλία του Βάλτου, ανεβήκαμε απέναντι και πήραμε τον αγροτικό δρόμο που είναι στο πλάι και ψηλότερα από τη δυτική ακτογραμμή και συνεχίσαμε μεχρι που συναντήσαμε το δρόμο που κατεβαίνει προς Άγιο Σώστη και την παραλία (υπάρχει πινακίδα). Στο σημείο αυτό κατόπιν σκέψεως (λόγω του αμφιβόλου καιρού) συντομεύσαμε την πορεία και στρίψαμε δεξιά με κατεύθυνση την Ανθούσα όπου και φθάσαμε μετά από λίγη ώρα. Από εδώ πήραμε το δρόμο της επιστροφής μέσα από αγροτικό δρόμο (έναν από τους πολλούς που συναντήσαμε στην περιοχή) κάνοντας μία στάση στον χώρο αναψυχής δίπλα στο ρέμα και συνεχίζοντας μετά κατηφορικά πάντα, πλήν ενός κομματιού που συναντά την άσφαλτο που κατεβαίνει στο Βάλτο και μπήκαμε στην Πάργα από τη μεριά πάλι του Κάστρου όπου μερικοί από μας το επισκέφθηκαν, πολύ σύντομα όμως γιατί η βροχή ερχόταν από μακριά στη θάλασσα και ίσα που προλάβαμε να κατεβούμε στην παραλία όταν ξέσπασε η βροχή σιγανή στην αρχή και έντονη μετά από λίγο. Ήταν τέσσερες η ώρα το απόγεμα. Η πορεία είχε ξεκινήσει κατά τις 11 το πρωί. Η πορεία παρότι έγινε σε δρόμους δεν ήταν καθόλου ανιαρή γιατί περνούσε μέσα από πυκνούς ελαιώνες στους οποίους ήταν επιμελώς απλωμένα τα δίχτυα ελαιοσυλλογής.

Αναδημοσίευση από το Blog,  sardelas.