Ένα επώνυμο blog που γράφει και αναδημοσιεύει θέματα που αφορούν τον Καποδιστριακό Δήμο Πάργας. Oι αναρτήσεις του δεν αποτελούν υποχρεωτικά και άποψη του διαχειριστή
Για αναρτήσεις και διαφωνίες επώνυμα στη διεύθυνση tessas@freemail.gr

Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

Ο rapper TUS, κυκλοφορεί το νέο του single.

TUS feat. Άκης Δείξιμος – Κάντην νέο Videoclip (Lyrics).

   Μετά το τελευταίο του single / video clip “Κάνε αυτό που σου είπα” ο rapper TUS, κυκλοφορεί το νέο του single με τον τίτλο “Κάν’την”. Στα φωνητικά σημετέχει ο Άκης Δείξιμος, την μουσική έχει γράψει ο Νίκος Λουντέμης και τους στίχους ο Γιάννης Μαραγκός μαζί με τον TUS…

Στίχοι – Lyrics

μια μου λέει “με χεις παραμελημένη…”
μια “από αυτή την σχέση νιώθω πιεσμένη…”
μια “το γουρούνι λέει δεν με καταλαβαίνει…”
μια “μη κανεις πως κατάλαβες δεν είμαι εγώ βλαμμένη..”

μια μου λέει ότι δεν την βγάζω έξω…
την άλλη μου λέει πως δεν την νοιάζουνε αυτά…
την μια μου λέει ότι πρέπει να δουλέψω..
και αμεσως μετά πως δεν μετράνε τα λεφτά…

άμα ζηλεύω…
λέει πως δεν την εμπιστεύομαι…
και αν δεν ζηλεύω
λέει πως αδιαφορώ..
για μένα υπάρχει μονο “δεν θέλω” μη μπερδεύομαι…
ενώ για εκείνη υπάρχει πάντα “δεν μπορώ..”

και όταν αργω στα ραντεβού είμαι αναίσθητος…
όταν αργεί αυτή είναι γιατί ήρθα νωρίς…
και όταν συγκινούμαι να μην είμαι τόσο ευαίσθητος…
δεν βγάζω άκρη γι’αυτο ψάξε να μου βρείς..

“Ακρη δεν προκειται να βγαλεις
γι αυτο μην το καθυστερεις
φτιαξε βαλιτσα να προλαβεις
και μολις ευκαιρια βρεις…

Καντην , οσο ακομα προλαβαινεις
Καντην , γιατι κοντα της κινδυνευεις
Καντην , οσο ακομα ειναι νωρις
Καντην , και θα με θυμηθεις ”

όλο έχει νεύρα όταν είναι αδιάθετη..
και όταν δεν είναι περιμένει να αδιαθετήσει..
και στις δυο περιπτώσεις είναι κάθετη
“να σου πετύχει η χειρωνακτική”
που είναι και η μονη λύση

και στους μισούς λέει πως είναι σε έναν φίλο της
στους άλλους μισους πως είναι στο μωρό της..
και όταν λέει και σε μένα πως θα ‘ναι σε φίλο της.
απορώ πιάνου φίλου της θα είναι το μωρό της…

και όταν νυστάζει αυτή να κλείνω την τηλεόραση
και όταν νυστάζω εγώ εκείνη να μη κλείνει στόμα
πρέπει να συζητήσουμε πολλά πριν κοιμηθώ ρε συ
και πολλά από αυτά κοιμάμαι και τα συζητάμε ακόμα

και με τις φίλες έχουνε κάνει κόμμα…
καταπιεσμένων ελληνίδων σώμα…
για το ποσο κακοπερνάνε οι καημένες..
κλαίνε και οι χήρες κλαίν και οι παντρεμένες!!!!!

“Ακρη δεν προκειται να βγαλεις
γι αυτο μην το καθυστερεις
φτιαξε βαλιτσα να προλαβεις
και μολις ευκαιρια βρεις…

Καντην , οσο ακομα προλαβαινεις
Καντην , γιατι κοντα της κινδυνευεις
Καντην , οσο ακομα ειναι νωρις
Καντην , και θα με θυμηθεις.“

Αναδημοσίευση από τη σελίδα,   parganews.com.

Δεν υπάρχουν σχόλια: