Ένα επώνυμο blog που γράφει και αναδημοσιεύει θέματα που αφορούν τον Καποδιστριακό Δήμο Πάργας. Oι αναρτήσεις του δεν αποτελούν υποχρεωτικά και άποψη του διαχειριστή
Για αναρτήσεις και διαφωνίες επώνυμα στη διεύθυνση tessas@freemail.gr

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Ο Βαγγέλης Ζούλας τραγουδάει με την Ελένη Δήμου.

    Με μεγάλη μου χαρά σας ανακοινώνω τη συνεργασία μου με την Ελένη Δήμου, Κωνσταντίνο Χριστοφόρου και Βαγγέλη Ζούλα. Ευχαρίστηση και τιμή μου είναι πως στο πρόγραμμα θα τραγουδήσω μεταξύ άλλων και ένα δικό μου τραγούδι από το πρώτο μου cd  soundcloud.com.
Σας περιμένουμε στις "Γραμμές" τα Σάββατα του Μαΐου, 3/5/2014 ξεκινάμε και σας περιμένουμε!
Κωνσταντινουπόλεως 111,
Βοτανικός - Σταθμός ΜΕΤΡΟ Κεραμεικός
τηλ. κρατήσεων: 210.34.14.350, κιν.: 6986130016
Μουσικη Σκηνη Γραμμες

Πηγή: Αναδημοσίευση από τη σελίδα  ΛΟΥΛΑ ΚΟΚΚΟΡΗ στο φειςμπουκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: