Ένα επώνυμο blog που γράφει και αναδημοσιεύει θέματα που αφορούν τον Καποδιστριακό Δήμο Πάργας. Oι αναρτήσεις του δεν αποτελούν υποχρεωτικά και άποψη του διαχειριστή
Για αναρτήσεις και διαφωνίες επώνυμα στη διεύθυνση tessas@freemail.gr

Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

Λαμπρή τελετή βράβευσης ξενοδοχείων στην Πάργα, από την KUONI Nordic.

Ο τουριστικός οργανισμός Kuoni nordic- apollo, πραγματοποίησε την πρώτη βράβευση για το έτος 2013, ξενοδοχείων, την Πέμπτη 5-6-2014, στο Salvator hotel villas & spa.
   Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους, ο αντιπεριφερειάρχης Ηπείρου, της περιφερειακής ενότητας Πρέβεζας κ. Στράτος Ιωάννου, ο νεοεκλεγείς δήμαρχος Πάργας κ. Αντώνης Νάστας κ.α. Σε ρόλο οικοδεσπότη, ο κ. Αντώνης Ζυγούρης αφού παρουσίασε τους Σκανδιναβούς συνεργάτες του, ευχαρίστησε όλους όσοι βρέθηκαν στην εκδήλωση.
Στο σύντομο χαιρετισμό του, ο νέος δήμαρχος Πάργας κ. Αντώνης Νάστας αφού ευχαρίστησε για την πρόσκληση που του έγινε, υποσχέθηκε ότι ο δήμος θα είναι πάντα δίπλα σε αναπτυξιακές δραστηριότητες και όπου απαιτηθεί. Τέλος ο κ. Νάστας ευχήθηκε καλή επιτυχία στην εκδήλωση και τόνισε ότι απαιτούνται προσπάθειες πέρα από την ανάπτυξη της Πάργας και στην περιοχή του Φαναρίου.
Ο υπεύθυνος συμβολαίων της Σκανδιναβικής εταιρείας ROGER JARKELL, (Senior Contracting Manager) μίλησε με τα καλύτερα λόγια τη συνεργασία που έχει αναπτυχθεί, ενώ από την πλευρά της η  Nina Hornebal, αφού καλωσόρισε τον κόσμο που βρέθηκε στην εκδήλωση, αναφέρθηκε σε μια σειρά από σημαντικά ζητήματα. "Θα ήθελα να σας δώσω μια ιδέα, για το τι είναι η Apollo σήμερα, αλλά η KUONI Nordic, είναι το όνομα της εταιρείας. Μιλάμε για τις χώρες, Σουηδία, Νορβηγία, Δανία και Φινλανδία.

Είναι μια παλιά εταιρεία, η οποία από τις παλιότερες εταιρείες του κόσμου, η οποία χρονολογείται στα 1906, άρα πρόκειται για εταιρεία με περισσότερα από 100 χρόνια ζωής. Απευθυνόμαστε σε όλο τον κόσμο, έχουμε 1 εκατομμύριο πελάτες μας, που φεύγουν από τη Σκανδιναβία, για κάποιον από τους δικούς μας προορισμούς. Έχουμε προορισμούς σε όλο τον κόσμο, όμως οι περισσότεροι πελάτες και συνεργάτες μας, είναι στην Ευρώπη. Το 82% των πελατών μας, ταξιδεύει στην Ευρώπη και η μεγάλη πλειοψηφία επισκέπτεται τις χώρες της Μεσογείου. Η Ελλάδα είναι η κύρια χώρα μας, ο μεγαλύτερος προορισμός μας και στέλνουμε περίπου μισό εκατομμύριο πελάτες μας. Είμαστε οι Μαρκετ Leaders για την Ελλάδα, από τη Σκανδιναβία. Ταξιδεύουμε και στην Ασία και στην Καραϊβική αλλά και σε άλλους προορισμούς. Χιλιάδες άνθρωποι εργάζονται στην εταιρεία μας. Αυτό που είναι αξιοσημείωτο είναι ότι το 65% περίπου των κρατήσεων γίνεται online μέσα από τα διαδίκτυο, δεν έχουμε καταλόγους, έχουμε λίγα καταστήματα. Έχουμε πολλά brands αλλά το Apollo, είναι το πιο γνωστό. Έχουμε τη δική μας αερογραμμή, την Norw air και καλύπτουμε περίπου το 35% των απαιτήσεων μας, ενώ συνεργαζόμαστε και με τη Scandinavian, AEGEAN και με άλλες, για να καλυφθούν οι υπόλοιπες απαιτήσεις μας.
Στόχος μας, όπως και των tour operators είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και είναι σημαντικό να βρείτε τρόπους, πρέπει να γίνεται δημιουργικοί και να ελκύονται επισκέπτες και για την υπόλοιπη περίοδο. Σκεφτείτε τρόπους για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, γιατί κι εσείς το θέλετε κι εμείς το θέλουμε. Θα πρέπει στις παροχές να υπάρχουν και τα σπορ, γιατί οι τουρίστες στις διακοπές τους, θέλουν και να αθλούνται, κάτι που βοηθά στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου." υπογράμμισε η Nina κατά την παρουσίαση, εστιάζοντας στην ποιότητα παροχής υπηρεσιών, στους επισκέπτες, όσο κι αν σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί οι απαιτήσεις τους, να φαντάζουν υπερβολικές.Για να μην υπάρξει το παραμικρό παράπονο, μέσα από μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που μπορεί να μοιάζουν απειλή, σύμφωνα με την Νίνα, όμως αποτελούν και μια τεράστια ευκαιρία όταν έχουμε ικανοποιημένους πελάτες. Η κ. Νίνα Χόρνεμπαλ επέμεινε στο σεβασμό των επιθυμιών, των πελατών.

Μίλησε ακόμα για την έμφαση που δίνεται από την εταιρεία για την ποιότητα παροχής των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων, για την οποία τόνισε ότι συνεχώς βελτιώνεται, επισημαίνοντας ότι είναι υπερήφανη ότι το τουριστικό προϊόν στην Πάργα και τα Σύβοτα, είναι υψηλής ποιότητας. "Θέλουμε τα ξενοδοχεία μας, να κρατούν την εθνική τους ταυτότητα, τα ξενοδοχεία μας στην Ελλάδα, να είναι Ελληνικά και στην Τουρκία, να είναι τουρκικά, είναι μέρος της στρατηγικής μας.
Σε ότι αφορά τα target groups της εταιρείας, η Νίνα τόνισε ότι είναι οι οικογένειες και τα ζευγάρια, αλλά όχι τα νέα ζευγάρια που επιλέγουν φθηνές λύσεις.  Οι Σκανδιναβοί επισκέπτες είναι πολλοί προσεκτικοί στη διατροφή τους, θέλουν υγιεινό φαγητό και είναι οι άνθρωποι που πίνουν περισσότερο καφέ, από όλους τους λαούς του κόσμου.Θέλουν ευρύχωρα δωμάτια, πλέον το WI FI, είναι απαραίτητο πέρα από τα δωμάτια και στην παραλία" υπογράμμισε ακόμα η Νίνα. Σημαντικότατο είναι το γεγονός ότι για το νομό Πρέβεζας, φέτος η εταιρεία έχει 26 χιλιάδες κρατήσεις, που θα μοιραστούν στην Πάργα, Τα Σύβοτα και τη Λευκάδα. Σε σύγκριση με πέρυσι, υπάρχει μια αύξηση στις κρατήσεις, 7 χιλιάδων και αναφέροντάς το εκείνη τη στιγμή η Νίνα (που έκανε όλη την παρουσίαση στην Αγγλική γλώσσα) είπε σε άπταιστα Ελληνικά: "Καλό!"  Μια αύξηση κρατήσεων που σε σύγκριση με πέρυσι, σύμφωνα με ειδικό, αγγίζει το 35%!  Η παρουσίαση ήταν εξαιρετική, ενώ στη συνέχεια, ακολούθησαν οι βραβεύσεις των ξενοδοχειακών μονάδων. Για τις βραβεύσεις η Νίνα τόνισε ότι δεν γίνονται από την Απόλλο, αλλά στην ουσία οι πελάτες είναι αυτοί που βραβεύουν τα ξενοδοχεία, για την υψηλή ποιότητα παροχής υπηρεσιών.
Ξεκαθάρισε ότι δε γίνεται να λάβουν όλοι βραβεία, υπάρχουν σημαντικές ξενοδοχειακές μονάδες, που θα πρέπει να το δουν ως κίνητρο και να βελτιώσουν τις παροχές και τις υποδομές τους, ώστε να βραβευτούν την επόμενη χρονιά. Το σκορ που θα έπρεπε να πιάσει το κάθε ξενοδοχείο ώστε να βραβευτεί ήταν τουλάχιστον το 8, διαφορετικά, είναι εκτός βράβευσης. Τα ξενοδοχεία χωρίστηκαν στις κατηγορίες. Η πρώτη κατηγορία ήταν 2+...-3, ή δεύτερη κατηγορία 3+...-4 και η τρίτη κατηγορία 4+....-5. Επίσης υπάρχει ειδικό βραβείο για εξαιρετική ποιότητα παροχής υπηρεσιών. Στην πρώτη κατηγορία το χάλκινο μετάλλιο πήρε η ξενοδοχειακή μονάδα "Angela" με σκορ 8.2, Χάλκινο μετάλλιο έλαβε στην ίδια κατηγορία και η ξενοδοχειακή μονάδα "Rosanea" επίσης με σκορ 8.2. Στην πρώτη κατηγορία το αργυρό μετάλλιο, έλαβε η ξενοδοχειακή μονάδα "Μαργαρίτης" με σκορ 8.3. Αργυρό μετάλλιο στην ίδια κατηγορία πήγε στην ξενοδοχειακή μονάδα "REZI". Τέλος το χρυσό μετάλλιο στην πρώτη κατηγορία πήρε η ξενοδοχειακή μονάδα "ΒΥΖΑΝΤΙΟ" με σκορ 8.4. Στη δεύτερη κατηγορία το χάλκινο μετάλλιο έλαβε η ξενοδοχειακή μονάδα "MAGDAS" με σκορ 9.2. Το αργυρό μετάλλιο έλαβε η ξενοδοχειακή μονάδα "MEDITERANIAN RESORT" με σκορ 9.4. Το Χρυσό μετάλλιο στη δεύτερη κατηγορία, έλαβε η ξενοδοχειακή "SOL" του κ. Δράκου με σκορ 9.8. Στην τρίτη κατηγορία 4+...-5, το χρυσό μετάλλιο πήγε στο "SALVATOR VILLAS & SPA" του κ. Ζυγούρη με σκορ 9.2. Το βραβείο, παρέλαβε ένας άνθρωπος που έχει δώσει τη ζωή του, στον τουρισμό, ο κ. Σπύρος Ζυγούρης. Το τελευταίο ειδικό βραβείο για την εξαιρετική ποιότητα παροχής υπηρεσιών, έλαβε το "PARGA BEACH RESORT" και το παρέλαβε ο διευθυντής του κ. Δημήτρης Μαρίνος.
Ήταν μια εξαιρετικά οργανωμένη εκδήλωση στο SALVATOR VILLAS & SPA στην Πάργα, ακολούθησε μπουφές για τους καλεσμένους και πολύ καλή μουσική από τη Σωτηρία Κολιού και τον Πέτρο, που παρουσίασαν ένα απόλυτα καλοκαιρινό ρεπερτόριο. Συγχαρητήρια στους βραβευθέντες για την υψηλή ποιότητα παροχής υπηρεσιών, στον τουρισμό.

ΣΠΥΡΟΣ ΠΛΕΟΥΡΑΣ

Πηγή: Αναδημοσίευση από τη σελίδα  tomistinenimerosi.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια: