Ένα επώνυμο blog που γράφει και αναδημοσιεύει θέματα που αφορούν τον Καποδιστριακό Δήμο Πάργας. Oι αναρτήσεις του δεν αποτελούν υποχρεωτικά και άποψη του διαχειριστή
Για αναρτήσεις και διαφωνίες επώνυμα στη διεύθυνση tessas@freemail.gr

Σάββατο 20 Αυγούστου 2016

Ιωάννα Δεσύλλα: «Ήμουν έτοιμη – Ένιωθα πως θα πάρω μετάλλιο».

   Συνεχίζοντας τις συνεντεύξεις του με την εθνική μας ομάδα Ταεκβοντό που έλαβε μέρος στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ταεκβοντό στο Γκρόζνυ της Ρωσίας, το TkdMag.gr μιλάει με την χάλκινη Ιωάννα Δεσύλλα.

Συνέντευξη στον Νίκο Σπυρόπουλο
Πριν από λίγες εβδομάδες η Ιωάννα ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου στο U21 στην κατηγορία των νέων γυναικών στα – 62 κιλά, κάνοντας περήφανους προπονητές, συναθλητές, γονείς, όλους εμάς αλλά κυρίως τον εαυτό της. Είναι το δεύτερο σημαντικό μετάλλιο στην αθλητική της πορεία και όπως φαίνεται, η Ιωάννα θα μας χαρίσει ακόμα αρκετές χαρές. Στην ίδια κατηγορία, αγωνίστηκε και κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο, η Μαρία Κουκουμέλου.

Ιωάννα πολλά συγχαρητήρια για την κατάκτηση του χάλκινου μεταλλίου.
Σε ευχαριστώ πολύ.


Πες μου έτσι δυο πράγματα που σου έμειναν. Μοιράσου μαζί μας την εμπειρία που έζησες.
Ήταν αρκετά δύσκολοι αγώνες παρά το γεγονός πως κάποιες χώρες δεν έλαβαν μέρος στη διοργάνωση. Υπήρχαν δυο και περισσότεροι αθλητές από μια χώρα σε κάθε κατηγορία και το επίπεδο ήταν πολύ δύσκολο. Στο βάθρο μαζί μου ανέβηκαν δυο αθλήτριες από τη Ρωσία.
Είσαι ικανοποιημένη με την εμφάνισή σου; Σίγουρα το χάλκινο μετάλλιο είναι μια σπουδαία επιτυχία.
Ναι. Θεωρώ πως είμαι ικανοποιημένη από την παρουσία μου. Βέβαια, νομίζω ότι θα μπορούσα να πάρω και το χρυσό μετάλλιο. Ήμουν μέχρι το τρίτο γύρο του αγώνα μπροστά. Ίσως όταν σιγούρεψα το μετάλλιο να επαναπαύτηκε λίγο. Αλλά, σαφώς είμαι ικανοποιημένη.

Ήσουν έτοιμη;
Ένιωθα έτοιμη. Ένιωθα πως θα πάρω μετάλλιο. Κάναμε εντατικές προπονήσεις με το δάσκαλό μου, τον Θοδωρή Ζηνέλη. Θα μπορούσα να ήμουν ακόμα πιο έτοιμη όσον αφορά το προπονητικό κομμάτι αλλά οι άλλες μου υποχρεώσεις μου «έκλεψαν» αρκετό χρόνο. Μπορούσα να προετοιμαστώ ακόμα καλύτερα. Παρόλα αυτά, το πίστευα ότι θα έπαιρνα μετάλλιο.

Πώς ήταν η σχέση σου με την υπόλοιπη ομάδα;
Ήμασταν όλοι δεμένοι μεταξύ μας. Κάναμε καλή κερκίδα και εμψυχώναμε ο ένας τον άλλον. Όλα τα παιδιά ήταν δίπλα το ένα στο άλλο. Όπως και οι προπονητές μας.
Θα σε πάω λίγα χρόνια πίσω. Γιατί επέλεξες να ασχοληθείς με το ταεκβοντό;
Νομίζω έγινε τελείως τυχαία. Πήγαινα χορό στην αρχή και είδα που άνοιξε κοντά σχολή ταεκβοντό. Είπα στον πατέρα μου «γράψε με εκει». Κάπως έτσι ξεκίνησα όταν ήμουν 10 χρονών. Για ένα διάστημα στην αρχή συνέχισα και τα δυο παράλληλα. Μέχρι τα 13 μου συγκεκριμένα. Μετά, όταν και κατέβηκα στους πρώτους μου αγώνες, κατάλαβα ότι δεν πρόκειται να τα κατάφερνα και στα δυο και στο σχολείο και σε όλες μου τις δραστηριότητες. Έτσι σταμάτησα το χορό και συνέχισα το ταεκβοντό.

Με τον πρωταθλητισμό όμως;
Μου αρέσουν πολύ οι αγώνες. Ειδικά όταν φέρνω κάποιο μετάλλιο. Μετά τη διάκρισή μου στο Ευρωπαϊκό Συλλόγων στα 14 μου, μου άρεσε ακόμη περισσότερο. Όταν ανεβαίνω στο βάθρο είναι μοναδικό συναίσθημα. Στην πορεία μου είναι πάντα δίπλα οι γονείς μου. Μου εξηγούν καταστάσεις, πώς είναι να βάζεις στόχους και να τους πετυχαίνεις, πώς να συνεχίσω στο δρόμο που έχω επιλέξει.

Τα όνειρά σου; Στοχεύεις ακόμα πιο ψηλά;
Θεωρώ πως ο κάθε αγώνας είανι ξεχωριστός. Θέλω να φέρω και ευρωπαϊκό μετάλλιο και παγκόσμιο και φυσικά να λάβω μέρος σε Ολυμπιακούς Αγώνες. Είναι ο στόχος κάθε αθλητή.
Κλείνοντας τη συνέντευξή μας, τη ρώτησα και για την ενασχόλησή της με το χώρο του μόντελινγκ. Όπως μου είπε, το θεωρεί μια ακόμη «πινελιά» στη ζωή της. «Είναι ωραίο να γνωρίζεις νέα πρόσωπα. Να κάνεις φωτογραφίσεις. Να μπεις και σε έναν άλλο χώρο». Η Ιωάννα, φέτος θα πάει στην Γ’ Λυκείου.

Έχεις σκεφτεί σχολή;
Ναι. Θέλω πολύ να περάσω στη Νομική Σχολή και συγκεκριμένα να ασχοληθώ με την εγκληματολογία. Το μετάλλιο που κατέκτησε στο Ευρωπαϊκό μου έδωσε αυτή τη δυνατότητα και είμαι πολύ χαρούμενη.

Εύχομαι ό,τι καλύτερο και πάντα επιτυχίες.
Σε ευχαριστώ πολύ.

Πηγή: Αναδημοσίευση από τη σελίδα  tkdmag.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια: